Kaos


Känns som jag har på tok för mycket att göra och på tok för lite tid.
Det är endast två veckor kvar tills jag och Lauren åker.
Börjar känna paniken krypa sig på.
Ska städa, tvätta, diska, packa, fixa musik, visum och allt som ska göras.
Måste försöka se mer av mina älsklingar också innan jag åker.
Måste upp till Leksand igen innan jag åker.
Måste jobba massa innan jag åker.

Ja jag det ordnar sig nog.
Sitter just nu på jobbet, började 06.45 och slutar 15.30
Lång dag med andra ord, men mer pengar.

Hoppas eran helg varit bra!



Kommentarer
Postat av: Madde

Nej det blir verkligen inte China House igen ;)

Vi ska nog bo och jobba i Ayia Napa detta år ;D

Hur går det med Australien, hittat nåt jobb eller söker ni på plats?

2010-02-02 @ 15:02:08
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback