Hemma igen.


Yes nu är jag hemma igen.
Resmålet denna gång var Kroatien, helt underbart väder hade vi.
Har bara tagit det lugnt och slappat vid poolen hela dagarna.
Visst är det underbart med Semester ;)

Kom hem vid fyra inatt och gosade ner mig mellan robin och Cuddle, <3

Nu sitter jag på Dalis igen, lika bra att gå ut hårt och öka.

På onsdag blir det Leksand med Magda sedan utgång, Lovely!

Nää kanske skulle jobba lite nu också. Skulle vara roligt med lite kommenatrer, ni är dåliga på det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jahapp?! Jag då!!? tror du att du bara ska få åka till Leksand bara sådär utan att fråga mig om lov? nädu far åt pipsvängen det går jag inte med på! Nej nu är det dags att ses, jag kommer ju knappt ihåg hur du ser ut mitt hjärta :/

2009-09-28 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback