Mysdag!


Det var det igår.
Jag, Magda och Karro åkte upp till Lugnet och simmade.
Bastade och bara myste han vi också med.
Efter det åkte vi till City Gross och handlade tillbehör till Tacos.
Riktigt mysigt hade vi, bjöd robin på mat och trivdes som tusan.

Idag ska jag på hockey efter det blir jag avsläppt hos Magda.
Vin drikning och sedan Etage för att dansa loss.
Ska göra en repris från förra onsdagen.
Då ägde vi :)


Nu blir det Potatisgratäng och Fläskfile' :)





Tänker på dig min vän, du är otroligt saknad!
Önskar jag kunde vara hos dig under denna period i ditt liv.
Men jag finns alltid hos dig, även om du inte ser mig är jag alltid hos dig!





Kommentarer
Postat av: Lauren

Låter som en helmysig dag!

Tack för att du finns hjärtat, love you!! <3

2009-10-08 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback