Vakna med the voice!


Godmorgon!

Har inte sovit många timmar inatt inte.
Gick och la mig halv tre tror jag och upp halv sju.
Gäller att få ut så mkt som möjligt av dagen.
Har jag iaf hört :p

Idag blir det att härja i lägenheten tillsammans med farmor.
Det är så mycket roligare när man är två och hjälps åt.

Min moster är min idol!
Haha hon ringde mig inatt och berättade massa saker.
Hon skriver med bla Kjell, chef på the voice eller vad han är.
Hon är ju så underbart kul och han svarar så himla bra.
Kerstin du kan du <3


Kolla lite mer the voice sen frukost med mamma och Isak!

Jag och mamma i Thailand 2004.

Underbar resa samtidigt som det var en mardröm.

Tänk att det snart är fem år sedan :/

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Åhå! Spännande :)

bokade precis biljetter till fredagen :D

2009-11-10 @ 11:42:11
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback