Nattliga samtal


Är någonting jag tycker om.
Jag är vaken och uppmärksam den tiden på dygnet.
Pratade med en vän och fick mig en rikitg funderare.
Jag har ju funderat på det själv men aldrig så allvarligt.
Men att få höra det av en som levt med det, då tar man det till sig.
tack för dina ord, det var skönt att få snacka ut hos dig.

idag har jag varit på Kupolen med mamma.

Hon köpte advendsljustakar och lite annat tjafs.

sen bar det av till falun för att umgås med Demian.

Gick på stan och hade det riktigt trevligt.

 

Så jävla skönt att vi vann över aik igår.
sen ska man inte bjuda upp till dans om man inte kan dansa ;)
så jävla rätt igår, haha....

Nu tror jag att det får bli soffan en stund.....

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Nej då gumman inget speciellt som hänt.. Bara mina inre demoner som kommer fram vissa dåliga dagar..

Jobbigt som fan dom dagarna bara.

Hade du kul igår då? på hockeyn asså? <3

2009-11-12 @ 15:31:36
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback