MåBättre


Sitter och väntar på bussen. Ska ner på stan för att gå till MåBättre och få typ en rundvandring där. Jag har ju kort på Nautilus men man kan ju iaf kolla. Magda och Helena som lurat mig till det. Efter det blir det mat med Magda och inatt jobb. Jobbar så himla lite nu men mamma tipsade mig om en sak som jag tror kommer passa mig perfekt. Ska kolla upp det och om det finns någon chans att kanske få göra det.

Jag måste verkligen lära mig att inte sätta mig själv i vissa situationer. Den enda som förlorar på det är jag själv. När ska jag egentligen lära mig vad som är bra för mig och inte? Jag hoppas verkligen att den dagen kommer snart.

Helena var här och mös i lördags. Vi käkade pizza och somnade i min soffa mot varandra <3
Haha, det är kärlek det. På kvällen så kom Niklas, Karro x2, Magda, Björn och Markus förbi. Spelade lite spel och drack en och annan öl. Vi drog vidare till Åh och det är verkligen inget ställe för mig. Nej fy sjutton tyckte inte om det från första början då jag bara kom in i lokalen. Men nu har jag ju iaf testat det. Men det blir nog Pitchers eller Etage i fortsättningen. Pitchers var jag på i fredags. Blev på tok för mycket öl den kvällen men det var nice stämmning därinne. Gillade det riktigt mycket.

Nu åker bussen ifrån mig snart. Ha en bra dag allihopa!


Patrik varför skulle jag lyssna på låten du la ut på Facebook? haha den slutar ju ALDRIG!!
Så himla typisk din musik, kommer säkert också lyssna på den jämt ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback