Jag blir så glad!


Jag får en underbar känsla i hela kroppen när jag vet att mina vänner mår bra.
Det finns endel vänner som verkligen får goda nyheter nu.
En har fått jobb, en ska bilda familj och en håller på att få tillbaka sin kärlek!
Åhh vad glad jag blir över att mina vänner håller på att finna lyckan.
Det finns ingen härligare känsla än den då man vet att ens vänner är lyckliga!

Jag älskar er!



 





Jag ska försöka fixa till mitt liv också.
Men det får ta den tid det tar.
Vet inte vad som är rätt och fel.
Ena dagen känner jag en sak andra en annan.
Jag tror iaf i slutändan att allt kommer bli bra.






Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh gumman! Va du är underbar!

Klart man blir glad för sina vänners skull.

Nu vill jag bara se dig glad och lycklig vännen!

Psst! Vem menar du som ska skaffa familj/barn? ;)



Älskar dig mest hjärtat! <3

2009-11-19 @ 00:17:29
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback