Besök


Det är ju alltid mysigt med lite besök på kvällskvisten.
Robin och Krulle var förbi här en snabbis.
Hjälpte mig med ett blockljus jag inte fått fjutt på.
men nu lyser det så fint så.





Nu blir det mys vid tvn med Betty och hemmafruarna.
Älskar tisdagar.

Imorrn blir det jobb 07.30 - 15.30 blir nog kanon.
på kvällen blir det hockey, Leksand - aik.
Hoppas på en vinst imorrn igen och många mål av Jesper<3
Sen får vi se vart min väg styr.
det är ju onsdag och jag är aldrig omöjlig ;)


Ha en trevlig kväll..



Kommentarer
Postat av: Martina

Varje tisdagkväll blir jag lika störd på mig själv att jag tittar på alla serier via datorn.. Då kan jag inte sitta och mysa ner mig sådär :)

2009-11-10 @ 21:56:02
URL: http://mittlivsommartina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kom och hälsa på mig imorn, tror jag skulle va i Sky bar och jobba eller nått annat. Vad vet jag. Men dom MÅSTE vinna imorn :)

2009-11-10 @ 23:42:21
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback