Bandy och Hockey


Inatt ska jag jobba så därför hinner jag inte hem från Leksand innan jag börjar.
Så jag får allt vackert sitta hemma och inte åka till underbara leksand.
Det svider lite måste jag faktiskt säga, jag som ALLTID är där och kollar.
Kvällen innan jobbet kommer därför att spenderas uppe på Lugnet istället.
Jag och Magda ska kolla på Falu BS och Fif, det kan ju kanske också vara kul.
Får hoppas på tre segrar ikväll då.






Från i lördags, jag ser ju lite smått galen ut men det bjuder jag på!


Nu ska jag titta lite på han med stort H<3
en dag kommer vi träffas.





Kommentarer
Postat av: Linn

jaha har du också sökt dit ? :D

vi måste säga upp den så vi kan spara pengar innan vi sticker till thailand, ska dra dit i ett halvår :)

Pusss!

2009-11-17 @ 22:59:24
URL: http://linnlundin.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja precis vi flyttar hem och trängs med hela familjen :P

2009-11-18 @ 15:51:54
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback