Cupcakes


Det har jag bakat idag då jag fick finbesök bestående av Lina och Karro.
Dom blev goda men vägen dit behöver ju inte nämna här, eller vad säger du Lina? ;)
En mysig dag iaf men underbara människor omkring mig, man kan inte må annat än bra då.

Imorrn bär det av till Dalis igen och ännu en natt.
Får väl var glad för alla nätter som ges nu.

Nästa onsdag ska jag iaf ut så den natten ska jag INTE jobba.
Måste bara försöka fixa till så jag är ledig, men det löser sig nog.

Nu blir det Ratatouille med Baby.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: milla

Men OOOM jag komemr att vara där och kolla!!!;) Självklart. Nikki skulle ringa och fixa bord idag och han skulle ta ett för 8 pers, så nu lär vi få ihop till det iaf! Så ja, just nu är det jag & Nikki, och Martina ville med.. ska höra med mjöberg, men han komemr ju hem på fredag. Så häng på nu, dra med ett gäng och så hejar vi fram Sverige=) (Portugal är ju nära hjärtat för min del då) Så vinst lr förlust spelar egentligen ingen roll=)men säg inte det till Nikki;) love

2009-03-25 @ 07:34:06
Postat av: Milla

By the way.. skulle ju kunna dricka något här först kanske så vi kommer i stämning. ska höra med martina också... men vore ju härligt om man var lite på g innan=) love

2009-03-25 @ 07:35:14
Postat av: Lina

Haha nej du kan inte baka gumman! :) men det blev ju gott tillslut faktiskt, fick dessvärre fet ångest när jag kom hem efter den gigantiska muffinsen! :) så hur blir det nu då? ska ni ut på lördag? eller blir det på fredag ser det ut som? jag hade kanske velat hänga på på fredag om ni ska sitta och softa och heja fram sverige :) är dessvärre inte intresserad egentligen men vore kul att umgås mera Puss!

2009-03-25 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback