Ny start


Nya möjligheter. ja för man säger väl så. Jag ska börja med nya saker och sluta med andra saker. Orkar inte ha det som jag har det nu. Livet är på tok för rörigt just nu.

Grattis till Dasarna som vann med 2-1 idag, underbart att ni håller i. Synd att det inte blev någon cup i Karlstad men det va ju en mindre cup som dom hade istället så dom åker väl iväg endå. Det tycker då jag absolut att ni ska göra grabbs :)

Det är onsdag och jag sitter hemma. det är inte likt mig när det vankas fest. Men idag har jag faktiskt ingen lust. mamma och pappa bjuder på räkmacka hemma i soffan istället. Underbart!


Hoppas ni har en kul kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad gott med räkmacka! :) puss

2009-06-03 @ 23:16:28
Postat av: Linn

Sv; Oj jag vet inte, men i nån av de där galleriorna, haha ;P vet bara hur man går dit från parkeringshuset, har aldrig tänkt på vad stället heter :)

2009-06-05 @ 17:39:05
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback