Mystiskt


väntar just nu på att Kerstin ska komma och hämta mig för att sedan bege mig till jobbet för ett pass på 5½timme. Får se om Magda skulle komma förbi när jag slutar och basta lite men vet inte riktigt om jag känner för det just idag. Har en mystiskt känsla i hela kroppen, det känns inte bra. Jag vet inte vad den beror på heller.

Sitter och lyssnar på In Flames just nu faktiskt, kors i taket. Men jag fastnade för den låten, jag har hört den förut men nu var det ett bra tag sedan. Den är riktigt bra faktiskt och passade perfekt för hur jag känner mig just nu.

Den går på repet för fulla muggar.

Såg att en en klasskamrat från HR hade lagt upp bilder på facebook sen vi gick i skolan. Fan vad jag skulle vilja gå om det sista året iaf. Få umgås med alla igen och bara ha det riktigt jävla roligt. Veta precis vad man ska göra på dagarna och få lite strucktur på vardagen. Vi hade så grymt roligt ihop och jag saknar det verkligen.

 

Jag kan inte få bort dig ur mina tankar, det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker. Du kommer fram på ett eller annat vis iaf. Varför kan jag inte bara sluta? Varför ska man skada sig själv mer än nödvändigt?

 

 


Kommentarer
Postat av: åsa

aaaaaa den här låten spelar jag oxå, ofta - jämt! gillar inte så många låtar av in flames men denna är ett undantag :)

2009-12-09 @ 15:11:57
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback