5år sedan


Jag kan verkligen inte fatta att det är 5år sedan idag. 5år Sedan vi befann oss i Thailand och skulle åka till Freedom Beach. När det där oförglömliga hände, Tsunamin.
Det gör fortfarande ont och jag har fortfarande en oro i kroppen. Har settat framför tvn och kollat på olika dokumentärer. Det är helt sjukt hur dåligt Sverige hanterade den katastrofen. Det tog många dygn innan Sverige var på plats och hjälpte sina egna.

Jag är oerhört lycklig över att vi alla 19 kom hem därifrån, vi hade änglavakt!









Jag tänder ett ljus och tänker på alla som inte klarade sig och deras anhöriga.



Kommentarer
Postat av: fia

men gud va läskigt. att du var där nere också. ka tänka mej att det satt sina spår hos en.



ska du till sanna på lördag då? har du bestämt vad du ska vara utklädd till?



/ Fia

2010-01-06 @ 15:40:13
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback