Bästa lördagen på länge!


Ja nu har ännu en helg kommit och gått.
Fredagen spenderade jag på Daljunkaregården.
Lördagen var det festligheter eftersom mamma fyllt 50.

Vi var runt 70pers hemma och det var verkligen en hög ljudvolym.
Men det var härlig stämning och alla hade roligt.
Med min släkt så händer det ju alltid lite olyckor och så även denna gång.
Folk ramlade ner för trappen, tappade glas i golvet, kjolar brann upp.
Haha ja ni kan ju tänka er. hade hursomhelst hur roligt som helst.
Tack alla för en toppen kväll!!

Nu har min BabyGirl flyttat till London, kommer toook sakna dig babe.
Men detta är vad du vill och jag lovar jag kommer och hälsar på.

Nu ska jag kolla Andra Avenyn igen, Beroende ja jag vet!


Lite bilder från Mexico kan jag bjuda på!


   



Kommentarer
Postat av: martina

hej gumman! nej han ligger inne på sjukhuset och ska opereras i bakhuvudet, han har en knöl där, eller en godartad tumör fick vi veta idag. men han mår bra och vill få allt överstökat, men det är jobbigt ändå och se han där.. kram min vän!

2008-11-04 @ 17:43:25
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: åsa

ja vilken superhelg man hade!

kul med stor fest, alltid roligt att festa me släkten.. :)

ja hon är på tjocken, trodde inte hon skulle va först me att skaffa barn men där hade man fel..!

2008-11-04 @ 19:30:24
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: linn

Åh va härligt det såg ut :D

2008-11-05 @ 10:43:49
URL: http://linnlundin.blogspot.com
Postat av: Lina

Ser utt som ett glatt gäng på semester det där :) sötnos!

2008-11-09 @ 11:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback