Ännu En Vecka Passerar.


Ja ännu en vecka har gått, det känns som att dom springer förbi. Veckan har i största del bestått av ledighet. Jobbade enbart i fredags så det va skönt. Men har kännt mig konstig inte orkat med något eller någon. Blöde ur örat i fredags morse också, skumt.

Lauren kom förbi här i fredags så underbart skönt att träffas och snacka lite. Underbara du!  

Har festat en hel del på sista tiden också, inte bra måste nog dra ner på det. Måste börja träna också så mkt som jag vill göra. men ingenting händer. Så himla jobbigt att jag bara snackar hela tiden men ingenting händer. Nej jag måste verkligen skärpa mig. Man ska inte bara snacka man ska göra också.

Sitter här alldelens ensam, Robin är med Liima och hämtar någon hundgård i Örebro. Ska väl snart börja diska och städa lite. Usch vill verkligen inte! Men det måste väl göras, måste få i mig lite mat också.

På tal om Göras, träffade på honom på etage igår, det va inte igår det inte. Riktigt kul att snacka lite med honom. Träffade på Michus också det va väldigt kul. Träffade på mycket skoj folk igår. Satta hemma hos Lordan innan med trevliga människor. Lite ölspel och Melodifestivalen. Så himla bra att Carola inte gick vidare!!!


Nej tack och hej för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback