Nätter.


Nätterna på jobbet har faktiskt varit väldigt dryga nu. Började jobba natt i torsdags och gör sista natten på måndag. ledig två dagar och sedan jobba igen. Drygt men mycket pengar så det är lätt värt det.

Sitter hemma i Hosjö med pappa och Robin och kollar på Hockey, Sverige - Finland. Sverige för öka takten lite nu så vi vinner detta. Allt annat vore ju en pers!

Jag gör inte mycket mer än att är på jobbet, men Boman kom iaf och knacka på dörren hos Robin i fredagskväll. Mycket trevligt att träffa honom lite innan jag åkte till jobbet. Efter jag sovit på lördag så åkte jag och Robin ner på stan och tog en fika med Lauren, Makus och Henrik. Mycket trevligt och snart bokar vi resan. Skönt att vara borta några månader. Någon som vill med? säg bara till!  Helena tycker verkligen att du ska med eftersom Thailand inte blev av :(

Nej nu ska jag mysa lite med Robin tror jag bestämmt :)

Någon som vet hur man kan få denna blogg lite personlig?
Vill ha en annan bild högst upp på sidan och annan bakgrund, säg till om du kan!

Frida Karls, du är otroligt saknad, kul att följa eran resa genom Resdagboken!
Älskar dig Tjejen!


Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja jag vill med utomlands :D
Du får säga till om du får svar på hur man gör bloggen mer personligare... skulle oxå vilja det men vet fan inte hur man gör hehe!

Miss you Girl!

2008-02-10 @ 19:52:54
Postat av: åsa

vart ska ni åka? =)

2008-02-10 @ 21:13:08
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Karolina & Jansson,

Det är jag som har gjort martinas bloggdesign, hon har bara inte skrivit det i sin blogg ;)

Titta in!

2008-02-10 @ 22:16:32
URL: http://hannaswensons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback