Uppe med tuppen


Yes, när Robin åkte till jobbet så kunde jag inte somna om.
Lika bra att gå upp så man hinnet med nånting idag.
Har redan kastat in en maskin i tvätten.
Så ska väl kasta in en hel massa mer tror jag.

Blir nog att åka ner på stan med mamma sen.
Kanske träffa på Söta Helena.
Det var ju inte igår så det skulle vara skoj.


Har kollat på massa klipp från oth.
Vill verkligen ha hela den serien, den är så himla bra.
Ska nog ta och köpa den tror jag.

Nää ska slänga iväg ett sms åt Milla nu.


Ha en bra dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: alexandra

tjenare :) ja de ska bli så himla kul :) ja det är jag som gjort den :)

2008-12-18 @ 19:49:41
URL: http://alexandraaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback