Solförmörkelse.


Godmorgon mina vänner och alla som jag inte känner!


Hade världens mysigaste kväll igår med min pojkvän.
Hör ni hur bra det ordet låter, det är så mysigt.
Blir så glad när jag hör det ordet =)


Laddade hem ikea homeplaner igår kväll och satte och ritade ut där skåpen och allting ska stå.
Fick fram endel bra förslag och en del väldigt hätiga, synd bara att många av dom absolut inte går att genomföra. Roligt iaf att kolla vad man skulle kunna ha. Nu är det inte långt kvar tills vi ska flytta in, ska bli underbart skönt.

Idag 11.37 kommer man kunna se solförmörkelsen så då kommer jag stå ute som ett fån och titta på solen.
Hoppas bara att molnen har skingrat sig så man ser nånting.

Sitter för tillfället och kollar på vårn Thailandsresa på DVD.
Resan då Tsunamin kom, kännde att det behövdes titta på.



Idag kommer jag få träffa en underbar människa, jag längtar =)



Kommentarer
Postat av: milla

Såg du någon solförmörkelse? jag gick helt ovetandes omkring på vår jord som anligt & hade ingeeen aning..haha

2008-08-05 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback