Fest På Solliden!


Yes jag sitter här med Lina nu och dricker en cider medans hon dricker ett glas vin.
Ska snart gå till övervåningen och hänga i brorsans lägenhet.
Skönt att ha brorsan så nära, det är där partyt är ikväll iaf.
Ska bli underbart kul. både Lina och Milla ska vara med, hoppas maja kommer också.
Super skoj tycker då jag iaf!


Nej nu ska i gå en trappa upp och köra lite ölspel och lyssna på musik.
Ha en underbart bra kväll med andra ord!


Pratade med min ÄLSKADE fläskis nyss.
Miss you Darling!




PussHeej!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej babe! Äntligen har du skrivit! :D

Sorry att jag inte hörde av mig mer igår.

Men jag va så trött efter kursen.

Hur mår du då?

Pusspuss

2008-08-21 @ 11:13:07
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: fläskisen

miss you to baby ! Längtar tills dagen du kommer o hälsar på :) Hoppas ni hade en lyckad kväll igår <3

2008-08-21 @ 12:23:50
Postat av: åsa

trevligt med lite fest, det händer ju alltför sällan i våra liv, eller hur ;)

vad ska du göra i helgen? party på lördag? :)

2008-08-21 @ 16:26:17
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: maary

tjena! hoppas ni hade kul igår, jag var helt förslappad igår :/ men jag peppar inför imorgon! ses då!

2008-08-21 @ 16:34:04
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/
Postat av: milla

Ja men den är ju skön som fan=) Tänk att ha en karl med humor, det är ju en egenskap man verkligen uppskattar, men som man faktiskt alrig riktigt tänker på när man väl träffar en karl=) Ja klart, sa ddet till Lina också=) i veckan tycker jag att vi tar det=) För det andra tänkte vi fixa tjejkväll någon helg snart=)love



2008-08-24 @ 13:59:13
Postat av: milla

Ja alltså att jag är störd är ingen nyhet, börar snarare ta det som en komplimang=) en nu skrev jag faktiskt ur en karls perspektiv=) Hade ju gärna sett att det vore ombytta roller här, det hade varit nåt=) Tänk er att se mjöberg suga av rektorn liksom=)Och ännu bättre, se honom springa runr naken på stan och skrika ta mig i stjärten brudar;)



2008-08-24 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback