Schölin


Det är en riktigt kompis det, finns alltid där för en. Ska bli så underbart skönt att åka och hälsa på henne i 4 dagar nu. Haha, vi snacka i telefon igår om allt möljligt, saker vi gjorde när vi var yngre och grejer. När vi väl la på sedan kändes det som om vi hade pratat i drygt ½ timme. men när jag kollade hur många minuter det var så var det 68. Vi kan prata i telefonen vi. om absolut helt onödiga saker. men vi har ju kul så varför inte.

Idag har jag inte gjort så mycket ska tvätta så jag har några rena kläder men det är ju så himla tråkigt. Men men ibland måste man ju.

Nej sattsar på att kolla klart på sex and the city serien nu, men vad ska jag titta på sen då?
Måste köpa mig en ny serie att kolla in: One Three Hill kanske eller Gilmore Girls.
Vi får allt se vad det blir.


Nej tvättmaskinen kallar!!



Hoppas din dag blir bra!





Kommentarer
Postat av: åsa

nej, se skärgårdsdoktorn! :) jag har hela boxen om du vill låna :P

2007-10-24 @ 11:23:21
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback