Fika med min älsk

Sov ute hos Patrik inatt igen, det är mysigt där nästan så jag skulle kunna flytta dit. Vaknade vid halv 11 gick upp då och väntade på att Robin skulle komma förbi. Han kom vid 12 tiden och då åkte jag med han till stan för jag och Camilla käkade lunch på Kina idag. Robin drog iväg till Mjölby för att hälsa på sin pappa. När jag ätit klart med Camilla kom Helena också. Vi satt och prata ett tag sedan beslutade vi oss för att gå in på systemet ifall att vi ska ut imorrn. Vet inte riktigt än om jag orkar eller vill. Men det kan ju vara bra att ha dricka ifall man bestämmer sig för utgång. När vi varit på systemet gick Camilla till jobbet och jag och Helena mötte Monica vid Sibylla. Snackade lite skit sedan begav jag o Helena oss till Godbiten för lite fika och prat. 

När fikat hade legat i magen ett tag och vi skvalldrat klart så gick vi runt på stan lite till. Va så inåt helevete kallt idag så jag höll seriöst på att frysa ihjäl. Usch säger jag bara. Vi gick hem till Niklas och sedan tog vi bilen till Haraldsbo. Hälsade på gamla lärare och drömde oss tillbaka, för vi längtar faktiskt tillbaka till skolan. det ni. De trodde ni aldrig. Iallafall inte om ni gått med mig och Helena i 3år. 

När vi sagt hej och hej då så skjusade jag hem Helena till Nikas. Sedan tog jag bilen och åkte vidare till Hosjö. Där jag sitter nu och lyssnar på musik och skriver lite. 

Vad händer mer idag då, hmmm vet inte alls. Vet bara att det blir Idol tittande ikväll och sedan sängen tidigt. En annan ska ju infina sig på jobbet imorrn 07.00 men det ska väl gå det också. Jobbar ju med Maria så det kommer nog gå toppen. Efter jobbet vette fan vad som händer, men senare blir det säkerligen lite öl, köpte ju lite idag så varför spara dom. Haha...

Helena  tack för en underbar dag, vi kan alltid vi. Du är underbar!!  <3


image27



Sean Kingston - Beautiful Girls 



image28






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback