Tråkigt Väder och Fotboll

Usch vilket tråkigt väder vi har idag, Inge roligt alls. Man blir bara deppig när det regnar och solen inte skiner.
Sen kan ju jag inte vara ute och glida i min Pärla på dagarna när det regnar, eller jag kan men inte lika kul när det regnar. Men men lika bra att regnet kommer nu i Maj, det sägs ju att en blöt Maj och det blir en underbart bra och varm sommar. Och det kan man väl inte tacka nej till??


Falu Kalaset närmar sig och det ska bli så himla roligt. Helena, Maja, Ullis, Tessan, Camilla, Maddo, Lauren jaa alla man tycker om kommer vara hemma och vi ska ha så Kul. Falu Kalaset är en riktig tradition för "HR-gänget" Så dom senaste åren har det varit perfekt!  Och jag kan inte tänka mig att detta år skulle vara ett undantag.


Studenten
är också en sak som närmar sig. Längtar tillbaka som fan, skulle vilja ta studenten igen. Många man ska hem till och fira detta år. Köpa presenter och grejer till, så kanske om man har tur kan man få lite nostalgitrippar. Det skulle inte vara helt fel. Robin tar ju studenten i år. funderar ur en riktigt bra present till honom men vet inte riktigt än vad det ska bli. Jobbigt när man inte har nått jobb heller, måste fan fixa ett.


Sommaren 2007 kommer bli underbar hoppas jag. Ser verkligen fram emot sommaren och allt som har med sommar att göra. Grillfester, Sola, Bada, Promenader mitt i nätterna. Allt mys som sommaren har att erbjuda tar jag emot helhjärtat.


Fotboll  Ikväll ska jag iväg till Scania Vallen och kolla på korpfotboll Dasarna spelar ikväll och jag hoppas dom vinner denna match eftersom det inte gick såbra sist. =p


Allmänt Inte lika förbannad idag som igår, det känns skönt onödigt att bara slösa energi på det, fick ju ett och annat sagt så det känns bra. Känns som en sten försvunnit från magen. Igår umgicks jag med Denice ett tag, mycket trevligt att träffa henne och småprata lite.

Nej nu har jag skrivit på tok för mycket här, så nu ska jag lägga av. Ingen som kommer orka läsa endå :p

Maja & Helena ni är saknade!!



image1


Haha, inte snyggaste kortet men Maja och Helena är fina iaf. <3



Kommentarer
Postat av: Martina

jag läste då allt :)

2007-05-25 @ 14:14:37
URL: http://theamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback