Förkyld


Nu är jag trött på att vara förkyld och ha ont i halsen. Har haft det sedan jag kom hem från Thailand, alltså över en vecka nu så nu får det vara nog.  Annars trivs jag ganska bra med livet just nu. Skulle behöva jobba mer bara. Hoppas på att jag var jobba på julaftonsmorgon, det ligger lite pengar i det. Annars vet jag faktiskt inte hur det blir i jul. Vart vi ska vara och sådär. Men det ordnar sig alltid bara jag får vara med min underbara släkt så blir allt bra.

Igår var jag ner på stan och åt lunch på etage med Camilla och Carro. Mycket trevligt att träffa dom igen. Trevligt att bara sitta och prata lite och umgås. När Camilla gick tillbaka till jobbet och Carro åkt hem gick jag och fixade Robins julklapp. Jag hoppas han kommer tycka om det, jag skulle tro det iaf  :)

Julpyntat har vi gjort i lägenheten också, mycket mysigt om ni frågar mig. Julgranskulor och snöflingor i fönstret och massa ljus överallt. Älskar julen, det är en underbart mysig högtid.

Idag kom dom och spolade  avloppen i lägenheten så jag gick över till Sara ett tag och kollade på vänner med henne. Det var trevligt att slippa vara ensam hela tiden, även fast det är väldigt mysigt. 

Tillbaka till Daljunkaregården inatt efter tre veckors ledighet. Det går nog kanon!!



Nej nu ska jag hoppa ner i badkaret och vänta på min Kärlek. 





Kommentarer
Postat av: åsa

ja det vill jag! emil med :) det vore jättemysigt. dricka lite glögg oxå kanske! hehe. kraaam

2007-12-05 @ 22:07:01
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback