Nää nu får det vara nog!


Ska hela Falun till Thailand nu??
Det är verkligen hur många som helst från Falun där nu.
Och till råga på allt har min storebror mage att åka dit på lördag.
Åhh jag vill ju också åka!!!

Men om allt går som planerat så drar jag och Lauren om inte allt för lång tid.
Det skulle vara kanon och kan inte tänka mig en bättre reskompis!
Får se om Emelie lyckas fixa pengar så hon också föjer med oss.
Det skulle vara grymt kul iaf.

Så nu tar jag åt mig allt jobb som går.
Finns inte så många lediga turer men jag ska försöka jobba på.
Ska ringa angående ett till jobb men kom inte fram idag.
Bara att ringa imorrn igen och hoppas på det bästa.

Pratade med Frida idag.
Nu ska träningen tas på allvar, börjar på måndag med spinning med Frida.
Då får jag äntligen se henne lite också.



Halv åtta hos mig? Absolut :D




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej :D



Jaaa, jag vet inte riktigt, alltså kanske imorn eller lördag! Om vi blir kvar i Dalarna ;) men jag hör av mig gumman!



puss :*

2010-01-14 @ 21:19:30
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman för att du ringde mig idag. åh det var så trevligt :) ja nu kör vi gärnet på nautilus ;P vi hörs till måndag. pussfläskis

2010-01-14 @ 22:48:57
Postat av: Emelie

Jag SKA verkligen iaf försöka få ihop pengar!! Jag vill verkligen så jäkla mycket :)

2010-01-15 @ 11:57:04
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag vill med :D Får se det börjar röras om i grytan nu så det kanske blir ;) <3

2010-01-16 @ 00:17:06
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback