Du kommer vara saknad!


Imorse åkte jag, Robin och Lina och hjälpte Magda att töma sin lägenhet.
Det var med blandade känslor jag gjorde det kan jag säga.
Kommer tok sakna henne men vet att detta blir bäst.
Vill erat bästa och ni är underbara!!





Sitter på jobbet nu och väntar på att få börja.
Ikväll blir det lite vin och kanske utgång.

Igår var jag och Lina till Leksand och kolla på hockey.
Drack lite öl och cider gjorde vi också!
efter det åkte vi hem till Pelle och Sandra och snacka skit.
Blev mycket prat om Australien då Pelle och Sandra varit där.
Kollade även på en film då dom hoppade sky dive.
Helt sjukt att dom vågade det.
Kvällen avslutades med lite Uno.



Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart roligt var det :D

kommer sakna dig jättemkt gumman nu när du åker snart. Ha dt toppen :D

<3

2010-02-09 @ 19:00:53
URL: http://bernulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback