Usch!


Jag HATAR verkligen snor, det är så föbannat jävla äkligt. Har gått och blivit super förkyld och jag orkar verkligen inte vara sjuk. Jag vill vara frisk och kunna andas genom min näsa men istället ser jag ut som nått mongo som måste springa runt med öppen mun hela tiden. Usch!

I fredags blev det någon cider och hockey hemma hos Milla. Äntligen har jag sett hennes lägenhet och good, it's to die for. Älskar den så himla fin. Efter hockey drog killarna och jag, milla, Lina och Martina blev kvar och snacka massa skit och kolla en film som vi inte riktigt förstod oss på. Det blev mycket skratt och en helt underbar kväll.

Lördags var det jobb igen som gällde 06.45 befan jag mig på Daljunkaregården. Det är sjukt med tanke på att jag oftast sover till minst tolv i vanliga fall. Positivt är ju iaf att man börjar gå upp i tid och kan göra någonting på dagen. Hem och tog en power nap sedan var det bara att käka och duscha. Hem till Linisen och dricka lite öl med tjejerna och Johan. Var verkligen inte på humör men efter ett roligt ölspel så måste ju humöret vara på top :)  Krogen och sen hemgång.


Var på Bio igår, fast and fourios eller hur det stavas. Den var bra och fy satan vilka snygga bilar det finns. Herre gud. Men jag håller mig till min Pärla ett tag till :)  Har fått besiktning nu så det är bara att hoppas på att den går igenom, sen blir det åka av!





Underbara Leya fyllde ju två i fredags, man kan ju inte annat än älska den tjejen!



Kommentarer
Postat av: Milena´s Walk in Closet

Hej ja visst e dom, finns på beachbunny.com och Nelly.se brukar även få in dom men tror inte att dom finns där än men jag hoppas att dom kommer!!

2009-05-11 @ 23:24:44
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/
Postat av: åsa

vi kan snora tillsammans!

2009-05-12 @ 21:49:36
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback