Försvunnit?


Japp de är nog det jag har gjort från bloggen.
Det enda jag gör är att jobba och det känns i hela kroppen.
Jag vill vara ledig denna vecka och åka till Rättvik, men nej jag får fint sitta på jobbet istället.

I helgen var jag iaf ledig (Fredag, Lördag) Så jag och Robin tog bilen till Mjölby.
Hade mycket mysigt och fiskade lite.
På lördagen anlände även Boman till oss och han blev kvar över natten.
Satt och drack lite och bara myste.

Men nu är man tillbaka till verkligheten igen, Jag är sååå lycklig! (NOT)


Måste se till att umgås med mina älskade vänner mer.
Linisen du är INTE bortglömd, bara saknad <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnöt! :)

2009-07-27 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback