Hockey och Pulkaåkning?


Ja så var iaf planen.
Jag, Robin, Lauren, Krulle och pappa åkte till Leksand och kollade på hockey.
Drack lite cider i pauserna och hade det allmänt trevligt.
När det var dags att åka hem så bangade ALLA på att åka pulka.
Så FUCK ALL OF YOU!!!!!
Så jävla tråkigt umgänge man har.
Jag fixar det då inte mer, nån annan får ta tag i det sen.
Karro och Marcus var iaf på, tack för det.

Sitter hemma hos Lauren nu, hon hälasr :)
Dricker cider och har girltalk, love it.

Ses på Harrys senare då!




Kommentarer
Postat av: Karolina

Vi åkte till källviksbacken och slog sönder hel kroppen vi haha! Galet bra backar och hopp =)

Tefat är fan livsfarligt haha!

Hoppas ni hade mysigt igår utan oss.

Vi åkte hem, pissblöta och bytte om. Jag frös ihjäl tror ja, vi tänkte komma förbi när vi tinat upp lite men jag somna på soffan haha!

Va ni ut på krogen nått då?

Pusspuss

2009-01-11 @ 12:39:23
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: åsa

har lite dåligt samvete för att vi inte kom, men det finns en anledning till det. kan ta det nästa gång vi ses. kram!

2009-01-11 @ 17:19:22
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: milla

ja nu fick jag också lite dåligt samvete, förlåt! Vi får helt enkelt ta det snart. love

2009-01-18 @ 08:53:27
Postat av: Linn

ja klart du måste komma och hälsa på gumman :D

ska inte du och robin också ta och flytta ner snart då? Pussiiiss

2009-01-19 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback