Grattis Baby!


Karro fyller 22 idag och det ska firas ordentligt!
Käka på harrys och sedan utgång på etage, me like :)
Men ska försöka att inte gå in så djupt i dimman som sist.
Herre gud, det var längesedan jag var så full.
Såklart skulle jag på efterfest då också, haha.
Robin hämtade mig 05.00 på torsdag morgon, tack babe!


Igår var det Ikea som gällde, så nu hoppas jag att vi snart är klara.
Älskar våran portal och tror köket kommer bli toppen :)


Milla nu ska vi verkligen ses!!!
Jag saknar ju dig älskling.


Lite bilder kan jag ju bjuda på.


Fest hos Lauren:

         



Helena fyllde 22 så då gick vi och käka på Harrys:

            


 

Ses ikväll då kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback