Vännerna


Ringde precis till världens bästa Schölin och pratade lite.
Hon satt på en uteservering med Niklas och Pemlan och bara myste.
Det är ju pride i stockholm nu och hur mycket folk som helst.
Jag vill också vara ledig och kunna gå på sådan saker, gud vad jag saknar henne.

i torsdag åkte jag ut till Vika för att umgås lite med min Linis,
henne ser jag inte heller mycket av längre. Det är så himla tråkigt att jobba såhär mycket,
visst det är skönt att ha ett jobb men nånstans går väl gränsen?
Jag skulle kunna jobba såhär mycket på hösten/vintern får då går iaf alla kompisar i ide och man sitter bara hemma.
Det är ju också väldigt mysigt, vintern, att sitta hemma i soffan med en kopp varm choklad och en bra bok under en filt.
Det är riktigt mysigt.

Sommaren ska man spendera med sina vänner, ut på olika äventyr varje dag.
Jag kunde inte gå på classic, inte åka til sthlm nu. Känns som jag inte gjort nått alls i sommar.
Det är en känsla jag inte klarar av!

Som sagt jobbet, sitter här inatt igen. En sådan underbart fin kväll vill man verkligen inte vara här!!
Jag funderar på om jag ska vara vikarie på Daljunkaregården tills jag går i pension.
Jag har varit här i 3ÅR och jag går fortfarande på grund lönen, det känns inte specielt kul.
Nej jag måste ha lönesnack med chefen, får se hur bra det går jag som är så duktig på att öppna munnen.






Det är alltid samma sak, jag ska sluta fråga eller ens tänka tanken..
jag är ledsen men jag ger upp.....




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi lär se till att ses själva snart som sagt så vi får prata .. hjärtat håll ut bara. "hold your head up high and this pain will die" om du kommer ihåg? Puss

2009-08-02 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback