Tjejkväll


Igår beslöt vi oss för att ha tjejkväll istället för att gå på bio pga vädret.
Vi började hemma hos Fyran & Sandra där jag, Sandra och Emma bada i poolen.
Mycket vackra bilder knäppta av Line blev det där, haha NOT!
Grillade sedan och Magda och Karro kom förbi.
När klockan började närma sig tio drog vi oss ner till Rådis.
En riktigt mysig och lyckad kväll måste jag säga.
Tack tjejer <3


Imorse fick jag lov att gå upp tidigt för jag lovat att följa med Linisen till Frissan.
Satt där i 2 ½ timme, men det blev ju fint iaf.
Ner på stan och käka lunch med Linisen och Line, karro satt med.
Sen har jag bara sprungit runt mest.
Trött som ett as så ska kasta mig i soffan.





Ses på nått uteställe imorrn då kanske :)











Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Massa tack :)

2009-08-09 @ 14:47:42
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback