Förberedelser


Just nu förbereder vi det sista inför pappas 50års kalas imorn.
Åhh jag längtar, då får man umgås med massa älskade människor.
Det är verkligen kärlek när jag får umgås med släkten.
Förstår inte folk som inte klarar fem minuter på släktträffar.
Jag önskar att våra aldrig tar slut!

Så idag blir det lugnt, fick sms av Emma som tyckte jag skulle med på en öl.
Har inte riktigt tid tyvärr annars hade jag settat på Pitchers just nu :p


Nu måste jag ut och fortsätta hjälpa till!
Men vi ses och hörs!






Jag var ut med världens bästa människa i onsdags <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att det blir lyckat imorn =)

2009-08-28 @ 19:26:34
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Anonym

SOFIE!! ta BORT kortet illa kvickt! Huhh .. fy fan .. puss

2009-08-29 @ 09:46:46
Postat av: Lina

okej den var bättre men fortfarande inte bra :P men det är lugnt! puss

2009-08-29 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback