Åhh de e?.... Dåligt?


Ja idag har jag mått ganska dåligt, eller dåligt och dåligt.
Mest varit trött faktiskt, höll igång till säkert sex imorse.
Hade en underbart rolig kväll igår, pappa var nöjd.
Men intriger och drama haha säger då de, de är värre än krogen.
Dansade hela natten lång och Biggan (mormor) Hängde med hela natten.

Idag har jag mest sovit, Linisen kom hit inatt så vi snackade lite imorse.
Eller ja vad var klockan 14? När Linisen kom ner till mig.
Annars har jag sovit.

Kollar på Sagan om Konungens återkomst på 3an nu.
Älskar när Pippin sjuner, helt underbar låt och hans röst :)

Bilderna har jag inte lagt in i datorn än, men dom kommer.



Kommentarer
Postat av: åsa

eller hur, den låten är hur bra som helst. spelat sönder den här hemma :P

2009-08-31 @ 13:16:24
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback