Stjärnfall.


Det är någonting som är mycket fint. Såg ett otroligt fint stjärnfall i lördags natt. underbart!

I fredags var jag och Robin på fest hos Tobbe spom blev 23. Roligt folk och skönt att träffa Lina och Sarah igen. Mycket trevliga människor det där. Karro och Magda kom också förbi en sväng och sedan åkte vi 3 vidare till Etage. Riktigt roligt att gå ut med tjejerna igen. Helt underbart att träffa er igen också.


Har inget jobb kvar längre det suger!!
Så har skickat iväg en del ansökningar, tror inte sådär jättemycket på att jag kommer få nått jobb men vi får allt se.

Äntligen ska jag få åka utomlands igen, Helena och jag drar till Thailand i Mars. Kommer bli en underbar resa. Ser fram emot det som fan, kommer bli bäst! Ska väl sätta oss ner och planera lite mer nogrant snart.


I helgen bär det av mot Stockholm med Monica. Kommer vara så himla kul att vi får lite ensam tid igen. Lauren kanske också ska med har inte fått tag i henne än. Men hoppas verkligen att du kommer följa med.

Lauren, du är saknad kom hem nu!
Du har varit borta alldelens för länge, 3 veckor är faktiskt en lång tid utan dom man verkligen bryr sig om och Älskar.


Min blogg är CP, jag uppdaterar klockan 09.00 men det står att det är typ 21.00 helt dåligt!!


Nej nu blev det för mycket, Heeej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback