En underbar lördag.


Igår var dagen med stort D.
Dags för den årliga släktgolfen igen..
Alla som spelar var i hofors hela dagen och hade det mysigt i solen.
På kvällen åkte alla till Kolarbo till farmors sommarstuga, eller hon har ju faktiskt flyttat dit nu så hem till henne då.
Tänk er en liten röd stuga med vita knutar, massa hästhagar runt omkring och ett stort partytält som stod längst hennes husväg med massa bänkar, bord, tv och stereo i. Då har ni bilden av vart jag var igår.

Det var enormt kul och mycket snack, karaoke och en hel del snygga vurpor också.
Det är faktiskt ganska otroligt att tältet klarade hela natten.
Alla dansade och sjöng och hade trevligt,  den ena avvek efter den andra.
Till slut var det bara jag, Robin och Malin kvar, vi rocka på lite till men när klockan var runt 04 begav vi oss till sängs.

Tack hela släkten för en underbar lördag!
Ser fram emot nästa år, 5års jubileum och allt :)


Nu blir det film med min kära <3



                                     I LOVE YOU GUYS!



Kommentarer
Postat av: Lina

VAd mysigt det lät! jag var ut igår igen och du saknades där på det berömda Etage .. men det lär ju förmodligen bli fler gånger :) puss

2008-08-24 @ 22:57:22
Postat av: milla

men vart är patrik??? är han inte med? puss

2008-08-25 @ 10:20:14
Postat av: Sofie

Lina: Självklart blir det fler gånger, tjejkväll snart!



Milla: Han och Denice kom senare så dom är inte med på bilden.

2008-08-25 @ 16:38:14
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hehe! Ja det kanske blir en beställning då ;) hehe!

Vad händer framöver då gumman? Blire någon tjejkväll eller filmkväll snart? pusspuss

2008-08-26 @ 13:12:19
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Denice

Vem tog hem pokalen detta år då? :) Kram

2008-08-26 @ 16:43:17
Postat av: Sofie

Karolina: Ja det tycker jag att det ska bli :p

Ja et tycker jag absolut att det ska bli, vi får spika en dag!



Denice: Patrik vann igen :p haha! Kram

2008-08-26 @ 22:17:18
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

vad go du är vännen, ja jag funderar starkt på det..:) puss kram

2008-08-26 @ 22:31:58
URL: http://annaludde.blogg.se/
Postat av: Denice

hahahah underbart! :)

2008-08-27 @ 00:01:53
Postat av: Sofie

Denice: Ja Patrik är en riktig Golfnisse :p När kommer du till Falun igen då?

2008-08-27 @ 12:41:41
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Denice

haha ja men det roliga är ju att han typ aldrig spelar men sen när det väl gäller är han grym:) Jag kommer nog inom en månad, måste hem och hämta lite grejer för jag flyttar till en ny lägenhet nu i helgen så då behövs det fyllas på=) Men det skulle vara grymt kul att ses när jag kommer så det tycker jag vi får styra upp:)

2008-08-27 @ 21:42:43
Postat av: Sofie

Denice: Jaha vart ska du flytta då? ja självklart ska vi ses va ju grymt längesedan nu!

2008-09-03 @ 03:17:07
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback