Det Efterlängtade Samtalet!


Hejsan Hålla Bloggen!

Sover bort mycket av mina dagarn nuförtiden, usch och fy på mig jag skäms nästan.
Det får bli ett slut på det nu.

Idag har jag ängnat mig åt att kolla på mammas gamla kort, ska nämligen ge henne en fotobok när hon fyller år.
Så måste försöka fixa ihop den nu snart, bra att hon jobbar natt så hon är borta på kvällarna och sover på dagarna.
Annars har vi hållit på med lägenheten och ärligt talat så tycker jag det är jobbigt att det inte blir färdigt.
Orkar inte vänta mer nu vill att det ska vara klart NU, vill inte bo i en byggarbetsplats men men.

Vid tre tiden kom samtalet jag väntat på så länge, jag fick panik och tackade NEJ?!?!
Hur kunde jag vara så himla dum?? Åhhh fattar inte!

Maja ringde idag och frågade om jag ville vara kattvakt nästa vecka.
Så nästa vecka kommer jag ha en liten snöboll här hemma, åhh jag längtar <3

Saknar min frida karls otroligt mkt också, såg på min msn att hon hade skrivit:
Idag behöver jag verkligen en kompis som dig <3

Så otroligt söt, hon kom in senare och vi snackade en stund, kände verkligen då hur saknad hon är.
Du är en underbar kompis Frida, en av dom bästa som finns <3

Nu ska jag och mina kära åka till Statoil och köpa snus och youghurt :)

Imorrn kanske det blir utgång, vilka röstar för?


Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Milla

JAAAAAAAAAAG;)

2008-08-26 @ 22:56:45
Postat av: Karolina

Hej vännen!

Ja de är jobbigt att bo som på en byggplats men det blir nog säkert bra snart tror jag. Har ni mycket kvar?

Vad va det för samtal du fick då? och varför tacka nu nej?

Pusspussss

2008-08-26 @ 23:20:37
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: åsa

utgång lät ju trevligt ;)

2008-08-27 @ 13:11:56
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback