Hej Hej!


Ja då var man här igen då.
Siter och tar en kall och lyssnar på musik.
Väntar på att Camilla ska komma och göra mig sällskap :)
Lauren skulle ha kommit men kände sig inte på topp så hon stannar hemma.
Tråkigt men vi tar igen det en annan dag.

Milla ska också komma hit ikväll tror jag iaf, skulle vara riktigt roligt.
Danne och Sara kommer nog också :)
Rolig blandning på människor det kan inte bli annat än skoj.



Har hört ett rykte, hoppas hoppas hoppas att det är sant =D



Ta en kall och ha en bra kväll ;p



Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen! :D
Ja det va jätte tråkigt att det inte blev av. Jag såg verkligen fram emot att få fota igen :-)
Dom blir nog bra sen med. :D
Åh! Va gott med en kall! det ska nog jag ta oxå tror ja. Sitter och längtar til nästa helg så man får komma iväg och jobba på en kryssning. Värsta kul!! :-)
Saknar dig massor gumman!
Som sagt så kommer jag en sväng på sista april.
Sen blire studenten efter det. Weeee! Skulle ni komma ner på min student eller hur va de?
PussPuss

2008-04-12 @ 21:02:45
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vad har du hört för rykte då? :D
Pusspuss

2008-04-12 @ 21:03:31
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback