Arbete.


Sitter på jobbet nu men slutar faktiskt snart =)
Har jobbat söndag och nu inatt ska jobba inatt också.
Bra det så man tjänar lite pengar.
Kom till jobbet ikväll och fick anställningspapper.
Skönt att veta att man får vara kvar här ett tag.

Helgen var rolig och jag var glad över att få dricka alkoholhaltiga drycker med Helena och Maja igen.
Det var ju inte dirket igår vi gjorde det sist, tänker på hur kul vi hade det när vi gick i skolan.
Åhh saknar skolan nå sjukt mycket faktiskt, haha så som vill stoja i köket kan man väl inte göra annat än sakna.
Men men livet går vidare nu är man vuxen.

Vuxen ja tänkt att det var allt man tänkte på när man var yngre, hur kunde man önska att man var äldre då?
Jag önskar att jag var runt 17 - 18 igen gud va roligt livet var då.
Inte lika mycket krav och ansvar som man har nu, då kunde man leva, till fullo.
Men det är väl som man säger, man är aldrig nöjd!

Ska ta en fika med Milla och Leya nån dag i veckan.
Ska bli riktigt kul att träffa på dom Charmtrollen =)

I helgen ska jag INTE festa, inte vad jag känner just nu iaf.
Nej usch det är fan inte bra att festa varje helg, någonting annat kan man väl hitta på.
Så nej i helgen ska jag och Robin vara nyktra, haha undra hur många gånger vi har sagt det.
Nej men denna helg ska det faktiskt bli så, hoppas verkligen på det.
Men då händer det väl någonting som vanligt.

Får se om vi ska flytta nu också då.
Ingenting klart men hoppas på det.
Åhh kommer närmare min älskade familj =)



Jobbet Kalllar, Adjö!



Kommentarer
Postat av: Karolina

Hehe!
Jorå det är bra med mig. Har väldigt mycket att göra i skolan nu, prov efter prov, suck!
Börjar få panik över jobb och sånt med :P
Hur är det själv gumms?
Saknar dig med!
Pusspuss

2008-04-09 @ 09:51:06
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: åsa

va, ska ni flytta! vart då?=)

2008-04-09 @ 11:53:14
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback