Body Combat


Va och tränade på Grand igår med Camilla och Lauren.
Dom har gratis vecka nu så varför inte prova på.
Vi gick på ett pass som heter Body Combat.
Det var sanslöst roligt, helt underbart kul.
Efter passet åkte Lauren hem, jag och Camilla var kvar och träna lite mer.

Att träna är skönt. Man känner sig mycket fräschare och lugnare.
Det är en helt otroligt härlig känsla man får i kroppen.
Så träna det ska jag fortsätta med.

Imorrn så ska jag och Camilla kanske på Stepup.
Det är faktiskt kul så det ska vi testa.

På fredag börjart en gratis vecka på Friskis och Svettis.
Då ska jag och Lauren dit under helgen och träna.
Sedan blir det mer träna nästa vecka.
Det känns bra, känner mig sund just ju = )

Idag då. Är hemma i Hosjö och håller på att städa rummet.
Inte det roligaste direkt men det måste ju göras det också.
Det känns mycket bättre när det är rent och fräscht.
Ska även köra lite spinning hemma, ser fram emot det.



                   image21

                                                                   
   Ni Är GuldVärda!




Ha En Bra Dag Alla Blogger's!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback