Arbetskamrater!

Jag tror att jag har dom bästa arbetskamraterna som finns.
Känns verkligen så, alla är snälla och trevliga.
Imorrn blir det bryggcafe't med Monica och Sara.
Sedan drar vi vidare till etage.

Skön att ha ett jobb nu, det finns nått att göra jämt.
Jobbar mellan 06.45 och 11.30 imorrn, skönt.
Sedan är det jag som tar bussen hem för att tvätta bilen.
Det måste verkligen göras känner jag.

Robin har också fått jobb nu det är himla skönt.
Det börjar lösa sig för oss nu sakta men säkert.
Snart är lägenheten och utlandsresan fixad =)

GRATTIS Camilla till jobbet på lijnepunkt.
Förstod att du skulle få komma tillbaka.
Säger ju att det är bra med provjobb ibland ;)

Helgen är det Falu Street som gäller, hmm.. inte så sugen på det.
Men Lauren och förhoppningsvis Malin kommer hem.
Jag kanske ska till Mjölby men vi får se hur det blir.
Annars ska jag vara med mina babes.

Drar jag inte till Mjölby ska jag på fest med arbetskamraterna.
Det skulle vara himla kul måste jag säga.
På fredag blir det isåfall.

Nej nu ska jag pussas på den bästa som finns!



Så det så =p



       
                           



Lite bilder från Fillipinerna och annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback