Äntligen

Nu är min efterlängtade resa bokad. Åker till Thailand den 11/11 - 26/11
Det ska bli underbart att komma bort lite.


Jobbade natt för första gången inatt. Det gick himlans bra och jag trivdes.
Det var en ganska lugn kväll. Ska jobba även på Lördag, med min mamma.
Det ska bli himla roligt.

Nu har Niklas varit i Bulgarien sedan i tisdags. Det går bara bra och dom lever livet.
Roligt för dom att komma bort lite innan skolan och allvaret börjar igen.


Nej nu kommer det underbara människor och ska dricka öl med mig.

Ha en underbar kväll!!



Jag ska kanske Flytta =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

flytta vart? till robin? jag är nyfiken =)

2007-08-27 @ 18:41:22
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: martina

hej gumman, tack för komentaren, nämde dig i mitt senaste inlägg :)
det är ju betydligt roligare med blogg än lunar..
vart ska du kanske flytta? spännande!
händer det nått roligt i helgen ?
saknar dig gumman min!
ta hand om dig!

2007-08-31 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback