En längtan


Det känns som den positiva energin jag fick med mig hem från Aussie flygit all världens väg.
Känner mig nere, ensam och ledsen.
Livet har inte tagit den vändning jag hoppades på när jag kom hem.
Men folk förändras så även jag, det är nått man måste leva med.
Som tur är är det inte långt kvar tills jag åker igen.
Och denna gång vet jag att det verkligen är så som alla säger.
Man missar INGENTING här hemma, verkligen ingenting.
Livet leker när man är på resande fot och jag älskar det.

Var otroligt skönt att få komma hem och träffa familjen och släkten.
Det finns ett par människor till som det kändes skönt att få umgås med.
Men nu känner jag mig faktiskt redo för att dra igen.
Hoppas att det bara är en negativ dag.

Känner mest för att enbart jobba och när jag inte jobbar vill jag vara inlåst i min lägenhet.
Helt för mig själv och bara bry mig om mig själv då är den enda som kan ställa till problem jag.


Jag och underbara Jeza på hans svensexa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback