Att Känna Skuld


Även fast det var sex år sedan känner jag fortfarande skull.
Det är konstigt att man kan vara så lycklig och tacksam samtidigt som kan känner en fruktansvärd skuld.
Varför gick det bra för oss?
Vi var nitton och alla kom hem sen fanns det familjer på 3-4 personer och bara hälften eller en kom hem.
Jag är så otroligt lycklig och tacksam över att vi kom hem allihopa och att vi lever idag.
Men man kan inte komma ifrån att endå känna skuld, vad var det som gjorde att vi kom hem?
Vi var kanske på "rätt" plats vid rätt tidpunkt.
Vad det än var så är jag glad över att vi kom hem.

Kollade på filmen igår och är väl därför jag skriver om det idag.
Nästan alla var ju med på reaggefesten också.
Det var skönt att vara med alla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback