Älskade Underbara Leksand!


För vi kommer från Dalarna, kommer från Dalarna och Dalarna är vårt, det är vårt det är vårt det är VÅRT!!
Så jävla skönt att vi vann över Mora idag.
Så himla viktigt och helt underbar stämning uppe i Leksand.
Älskar att som Leksand har att erbjuda, där mår jag som bäst.

Nu har jag fått lite mer klarhet angående utomlands.
Jag och tre till blir det som dra och som det ser ut blir det snart.
Ska boka resa på tisdag.
Det skulle vara klockrent!


Nu ska jag åka in och hämta pappa och Min Facebook-kompis


Älskar Leksand!!!!




Detta var mitt bordsplaceringskort på Nyår ;)





Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilka tre blir det gumman?

Vi måste ses om ni åker till thailand ;)

Saknar dig gumman massor! <3

Hoppas i hörs idag :D pusspuss

2010-01-23 @ 13:40:50
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ooh din kille ;)

2010-01-23 @ 15:26:48
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback