Svävar På Moln


Åhh jag är så underbart glad just nu tror ingenting kan sudda bort mitt leende från läpparna.
Jag, Mamma och Pappa åkte till Kupolen eftersom Leksands IF var där idag och skrev autografer.
Självklart måste jag ju åka dit då, min chans att äntligen få träffa Jesper :)
Så vi åkte dit och lyssnade på intervjuerna och kollade in alla spelarna, (iallafall jag)
Sen när det var dags för autografer så satte sig alla på kanten av scenen. Utom Jesper såklart.
Så pappa sa åt mig att kasta upp tröjan till han så jag gjorde väl det då :p

Sen var det bara att gå runt i kupolen för alla spelarna var på olika butiker.
Hägglund och Ollas var på teknik magasinet så ni kan ju gissa vart jag höll till ;)
Fick äntligen prata lite med den snygga karl, det var riktigt nice.
Haha hela min kropp domnade bort när jag träffade honom.
Helt sjukt att man kan vara så hookt i en kille man inte ens känner.



Hägglund, Jansson och Ollas :)



Eftersom Lina tycker så mycket om Oliver så knep jag en autograf av han också.
Kom på sen att det skulle ju vara kul med ett kort också så det fick bli det med.



Hoppas du är nöjd nu Lina ;)



Hittade lite andra kort på mobilen också så bjuder på dom med.








Mys i Åsbobacken med Pulka och Glögg.



/En väldigt Lycklig Sofie





Kommentarer
Postat av: Martina

Haha åh va gullig du är Sofie :)

2010-02-13 @ 16:28:43
URL: http://mittlivsommartina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, kunde du inte ha berättat för honom att du sitter breve hans föräldrar också? :P

Fan va söt Oliver är. Jag ville också dit ju :(

Haha, fan va liten du ser ut emellan dom ;)

2010-02-13 @ 16:35:16
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja eller jag vet inte än.. är så mycket som inte stämmer med utbildningen,vilket är skit tråkigt med tanke på att jag verkligen vill detta. Men vi ska ha möte i veckan så vi får se hur de blir med allt.

Hur mår du då? Resfeber? =) saknar dig <3

2010-02-13 @ 16:51:59
URL: http://sandrahjertquist.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är överlycklig ;D

Tack gumman :D

Får ta den nästa vecka när jag kmr upp.. <3

2010-02-13 @ 21:07:25
URL: http://bernulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback