Min mamma


är världens bästa mamma!

Hom kom precis förbi jobbet med Bomullshandskar till mig.
Jag får eksem på händerna av handskarna vi har på jobbet.
Svider och kliar så in i norden och så har jag vait duktig och klia mig i ögonen.
Så ni kan ju bara tänka er hur fint uppsvälda mina ögon är just nu.
Kommer INTE en bild på det kan jag säga.

Så nu har jag liknande handskar som Michael Jacksson hade.
Undra vad mina skulle gå för om jag sålde dom.
Säkert betydligt mer än hans ;p

Igår var det helt underbart skönt att dra till Natilus efter jobbet.
Så himla skönt att träna så det ska jag inte lägga ner nu.
Men ikväll blir det nog en runda i Hosjö och inte upp till Lugnet.

Rast på jobbet, slutar 20.30 så jag missar halva Idol.
Haha det är så roligt att kolla på men bara på uttagningarna.
Sen blir det för seriöst för min del.

Linisen blir bara bättre, underbarare och bäst för varje dag som går.
Du är en riktig vän och dig sviker jag aldrig!
Du och jag mot världen <3



Kom på att vi ska bo på all inclusive när vi åker utomlands.
Hmm, då lär det nog iaf bli minst en öl där borta.
Men hey, EN öl kan man ju ta iaf ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Underbara Sofie <3

2009-09-09 @ 10:39:59
Postat av: Trice

Snäll mamma :)



Fin header du har!!

Ha en fin dag :)

2009-09-09 @ 11:17:17
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback