Göteborg


Yes då har man sovit första natten och mys med Lauren :)
Ska åka in till Götet och träffa Linisen nu och härja på stan.
Ska åka tåg själv, får se hur bra det går med tanke på att jag inte ens hittar i Falun.
Men det ska väl kunna funka det också, kan ju inte bli annat än fel ;p
Shoppa loss lär det säkert bli, jag och Linisen vi kan vi.
Lauren blir kvar i Kungsbacka, tråkigt men träffar ju henne ikväll igen.
Imorrn blir det Liseberg, kan inte vänta!!
Kommer bli så grymt kul, haha får se hur det går.


Tänker mycket på dig, du är en underbar människa!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh bor hon i kungsbacka, där bor mina kusiner och morbror också. Fan jag vill också till Liseberg, jag är mest avis!!

2009-09-03 @ 12:57:18
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback