1500kr Fattigare


Men vad gör det?
Har fått mycket fina kläder och lite annat smått och gott.
Varit på Ullared idag med Lauren och Boman.
Riktig mysig utflykt men nu är jag heeeelt slut!
Ska hoppa in i duschen och sedan ta en öl så kanske man vaknar till liv.

Ska iväg till en kompis till Lauren på förfest sedan blir det någon krog i gbg.
Det blir säkert kanon, toppen sällskap så det lär inte slå fel.

Har tänkt på att man ibland inte alls vet vad som är bäst och vad som behöver göras.
Jag är en väldigt osjälvisk människa och sätter mig själv i sista rummet jämt.
Jag måste bli starkare som människa och lära mig att ta för mig av livet.
Det är ju trots allt mitt liv och vem ska leva det om inte jag?


Näää en öl kanske?   Jaaaa de låter bra :D




Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Nä ingen speciell ras :)

Ja det ska jag göra :D

2009-09-07 @ 14:20:41
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback