Säsongen började med seger.


Yes igår mötte Dasarna - Posten och det blev en seger med 3 - 1. Jazzan, Lordan och Fyran stod för målen. Och jävlar vilken heja klack Dasarna fått. Skoj om alla kommer under hela säsongen och heja. På onsdag är det dags igen och då vinner dom.

Jobba igen, igår jobbade jag dag vilket kändes otroligt fel men det funkade iaf. Det blir tillbaka till natten inatt och imorrn natt också. Känns otroligt skönt att jobba natt och för att inte tala om pengarna som rullar in. Har inte blivit så mycket pengar på sistone så det är ju bara att jobba på.

Min älskade Pärla ska in på besiktning idag och jag ber till gud att den blir godkänd. Åhh vad skönt det skulle vara att glida runt i min älskling. Hoppas dock på bättre väder och det snarast!!


Kommentarer
Postat av: åsa

hej!

nej jag har inte köpt biljett än men ska nog så småningom. måste ha nån som betalar den först=) emilie ska dit, å kjelle tror jag... och mackan, vad jag vet nu!

2009-05-24 @ 18:27:46
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback