Jag saknar dig!


Nu tycker jag att du får ta och komma hem hjärtat, jag saknar dig riktigt ordentligt nu. Så himla skönt att få prata med dig på msn idag iaf. Du är bäst gumms!

varför är livet fyllt med massa olika krav och varför måste man välja endel gånger. Jag kan verkligen aldrig välja och för det mesta känns det som att jag väljer fel jämt. Livet är svårt i allmänhet nu, jag förstår varken ut eller in. Man blir lurad gång på gång på sina känslor och sina perspektiv. Är det så att alla spelar ett spel här i livet? Är det så att ingen vågar vara den människan man verkligen är. inte ens när man är hos sina närmaste. Jag hoppas och tror att jag kan det. Mina närmaste är dom jag öppnar mig för. men endock finns det så mycket jag håller tillbaka. som ingen annan än jag vet om. i vissa situationer är det riktigt jobbigt, skulle behöva någon att bolla mina ideer med fram och tillbaka. Endå är jag tyst och håller det för mig själv. så är vi kanske allihopa, det finns vissa saker vi inte vill att en endaste människa ska få veta.



Tankarna flyger runt i huvudet, orkar inte sitta uppe. Sängen känns väldigt lockande just nu.



Kommentarer
Postat av: Lina

Nej nu får du ta och skriva lite blogg hun!

2009-05-30 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback